דודו של משה בן שלום ז"ל: "הספיק בחייו מה שאדם מבוגר לא מספיק"

אסתי פלד No Comments on דודו של משה בן שלום ז"ל: "הספיק בחייו מה שאדם מבוגר לא מספיק"

חננאל לוי דודו של הבחור משה בן שלום ז"ל מהרוגי אסון מירון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על דמותו המיוחדת של אחיינו הצדיק והחלום של האבא לילה לפני האסון. ועל המכון לרפואה משפטית, "לא נתפס בשכל אנוש שהיינו צריכים לעשות את הזיהוי מתחת לסככה בחוץ"

משה בן שלום ז"ל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חננאל לוי דודו של הבחור משה בן שלום ז"ל שנהרג באסון מירון, התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן מספר על אחיינו הצדיק והמיוחד, "לאחר שעות ארוכות של מתח בשעה 12:00 ניגש השוטר והודיע את ההודעה הקשה". אבל מה שמנחם מוסיף הדוד, "הוא הספיק בחייו הקצרים מה שאדם בגיל 80 לא הספיק להגיע, בתפילה, בבין אדם לחבירו, בתורה שבה כל כך שמח. השאיר אחריו כתבים ומחברות רבות".

עוד הוסיף, "בראש השנה האחרון הוא כתב וידוי פרטי שלו, מה הוא יכול לתקן ולהתחזק". דודו מספר, "אביו לילה לפני חלם שמיטתו מתנדנדת ומישהו שוכב מתחת, והוא לא היה רגוע, עד שנודע לו שהגרוע מכל קרה".

הדוד מציין לטובה את אנשי המשטרה באבו כביר, "הם יצאו מגדרם בכדי לעזור לנו. הם ליוו אותנו במשך כל היום. וזה לא להאמין איזה רגישות ואיזה נשמה הם נתנו לנו". הבעייה הייתה מספר הדוד, "לאנשי המכון היו רק 2 חדרים. הזיהוי שלנו היה מתחת לסככה בחוץ. זה לא נתפס בשכל אנוש. עד שהביאו אותו לקח המון זמן".

בסיום דבריו פונה דודו לציבור ואומר, "אבל אנחנו יודעים שזה רצון ה' והוא קורבן ציבור. אני יודע שכולם אמרו שם קריאת שמע ווידוי כולם שם היו מתוך קדושה וטהרה. מזהירים אותנו להתחזק באהבת חינם אחד לשני ולהאיר פנים אחד לשני ולתת הכל בשביל השני".

 



0 תגובות